Az oldal átmenetileg szünetel. Hívj, ha infót szeretnél valamelyik termékről: +36 30 350 2431

Minden termék rendelése esetén az áru értékének 50%-át előre átutalva kérem!

Az oldalon feltüntett árak NETTÓ árak, bővebb információért hívj elérhetőségeinken.

Általános szerződési és felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója szeretnél lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

Üzemeltetői adatok

  • Hepi-Trans Bt.
  • Cím: 2162 Őrbottyán, Diófa utca 88.
  • Adószám: 28937869-2-13
  • Cégjegyzékszám: 0106713144
  • Kibocsájtó okmányiroda: 2600 Vác Dr. Csányi László krt 45.
  • Szerződés nyelve: Magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@offroadland.hu
  • Telefonos elérhetőség:+36-30-350-2431 vagy +36-30-416-4368

 Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg. Személyes átvételre Őrbottyánban van lehetőség (2162 Őrbottyán, Diófa utca 88.) előre egyeztetett időpontban.

 A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Off-road gumik
  • Off-road felszerelések
  • Off-road kiegészítők
  • Pólók, Pulóverek

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban a házhoz szállítás díját nem. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! A feltüntetett árak max. 320 Ft EUR/HUF árfolyamig érvényesek.

 Rendelési információk

A vásárláshoz nem szükséges regisztráció azonban regisztráció esetén lehetőség van a korábbi rendeléseket megtekinteni, újrarendelni. A regisztráció ingyenes és a rendelés folyamán is meg lehet tenni.

 A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-től 18 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Minden esetben e-mail-ben visszaigazoljuk a rendelés állapotát, és azt, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól vagy előre fizetés beérkezésétől számított 4-10 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő előzetes egyeztetést követően kerülhet sor. Abban az esetben, ha a termék vételárának kiegyenlítése előre történt, a teljes vagy a részösszeg visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 Rendelés menete

  1. A megvásárolni kívánt terméket tedd a kosárba.
  2. Amennyiben szeretnél további terméket kosárba helyezni, válaszd a "vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A "törlés” gombra kattintva törölheted a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően a frissítés gombra kattintva frissül a kosár tartalma. A "Rendelés" gombra kattintva megkezdődik a rendelés felvétele.
  3. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása. Az adatokat pontosan kell megadni, ennek hiányában nem tudjuk a megrendelést teljesíteni. (Regisztrált felhasználó esetén belépés szükséges, nem regisztrált felhasználó esetén regisztrálni kell vagy meg kell adni a rendelés teljesíthetőségéhez szükséges adatokat. A regisztrációt egyszer kell végrehajtani, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégezni, a szállítási és számlázási adatok rögzítésre kerülnek.)
  4. Szállítási mód kiválasztása.
  5. Fizetési mód kiválasztása.
  6.  Az adatok megadását követően a "Rendelés jóváhagyása" gombra kattintva lehet elküldeni a megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizhetők a megadott adatok, illetve megjegyzés fűzhető a megrendeléshez. Ha valamelyik adat hibás vagy módosításra szorul, akkor a "Számlázási adatok", "Szállítási adatok", "Szállítási mód" illetve "Fizetési mód" mellett található Módosítás hivatkozásra kattintva módosíthatók azok.
  7. A megrendelés elküldését követően e-mail-ben visszaigazolást küldünk.
  8. A beérkezett megrendelések állapotát minden esetben e-mail-ben visszaigazoljuk, ha kérdés merül fel, felvesszük a kapcsolatot a megadott elérhetőségek valamelyikén.

 A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Utánvét esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a postásnak/futárnak kell kifizetni. 80 000 Ft bruttó végösszeg felett 50%-os előleget kérünk utalással fizetni bankszámlára. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kézbesítéskor a csomagot a postás előtt meg kell vizsgálni, és a termékeken észlelt sérülés esetén jegyzőkönyv felvételének kérvényezése szükséges, és csomagot nem szabad átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb. Előre fizetésnek egy módja lehetséges: előre utalás bankszámlára.

 Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a rendelés feldolgozását követően 4-10 munkanapon belül teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon senki, szállítási címként célszerű (amennyiben lehetőség van rá) munkahelyi címet megadni. Az át nem vett küldemények szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Személyes átvételre Őrbottyánban van lehetőség (2162 Őrbottyán, Diófa utca 88.) előre egyeztetett időpontban.

 Házhoz szállítás díjszabása

A házhoz szállítás díja függ a csomag súlyától, illetve a választott kézbesítési módtól.

Küldemény súlya Ár előre fizetés esetén
0,1 – 2 kg-ig 950,-
2,0 – 5,0 kg-ig 1 150,-
5,0 – 20,0 kg-ig 1 700,-
20,0 – 30,0 kg-ig 2 520,-
30,0 – 40,0 kg-ig 3 300,-
40,0 – 80,0 kg-ig 10 000,-
80,0 – 160,0 kg-ig 20 000,- 
160,0 – 240,0 kg-ig 30 000,-
240,0 – 320,0 kg-ig 40 000,-
320,0 – 400,0 kg-ig 50 000,-

Utánvét esetén fizetendő plusz díj 40 kg-os súlyhatárig:

Beszedendő áruérték Súlydíjon felül fizetendő ár
50 000 Ft-ig 320,-
50 001 – 100 000 Ft-ig 560,-
100 001 – 200 000 Ft-ig 700,-
200 001 – 1 000 000 Ft-ig 1 500,-

 

Amennyiben a küldemény súlya meghaladja a 40 kg-ot akkor a súlydíjon felül fizetendő ár a beszedendő áruérték 0,3%-a.

A díjak Ft-ban értendőek és bruttó árak. Az árak tájékoztató jellegűek. Személyes átvétel: ingyenes.

 Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Utánvétel esetén kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő fizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 Garancia

Cégünk minden termékére teljeskörű csere- vagy visszavásárlási lehetőséget biztosít a fogyasztóknak 8 munkanapon belül! A 8 munkanap attól az időponttól kezdődik, amikor a fogyasztó a terméket kézhez kapta.

A jótállási igény a csomagban kapott számlával érvényesíthető. Tartós fogyasztási cikkek esetén a jótállás időtartama 1 év, mely a cikk átvételével (kézbesítés) kezdődik. A vásárlást követő 3 munkanapon belül meghibásodás miatt felmerülő csereigényt a tartós fogyasztási cikk cseréjével teljesítjük. Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető a vásárlást követő 2 éven belül, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. Az első 6 hónapban az Eladó feladata a kifogás intézése, 6 hónapon túl a vásárló a kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, kártérítést - lehetőség szerint 15 napon belül - biztosítunk. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell kiállítani, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét. Ezen igénnyel keresd fel vevőszolgálatunkat emailben: info@offroadland.hu

Hibás teljesítés esetén a szavatosságra vonatkozó vásárlási igényeket a 49/2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján rendezzük.

 Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Abban az esetben, ha a termék kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, akkor nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

A törvény további részletei megtekintése itt: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

 Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal annak jelzését megteheted a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként add fel jelzésed, így tudod igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton juttasd vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni! Igény szerint segítünk a postára adás menetében. Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A termék visszaérkezését követő harminc napon belül az egyéni vállalkozó a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (Egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

 Adatkezelés

A webáruház használata során az egyéni vállalkozó részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az egyéni vállalkozó alvállalkozója. (Pl: Posta vagy HDT csomagküldő, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az egyéni vállalkozó kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretnéd engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatod a böngésződ beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az egyéni vállalkozó megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az egyéni vállalkozó bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adataid törlését, módosítását bármikor kérheted írásban a info@offroadland.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod az egyéni vállalkozó általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattints ide.